Sunday, November 15, 2009

Thursday, November 12, 2009


SCULPTURING / CLAY MODEL DONE BY MYSELF

SCULPTURING / CLAY MODEL DONE BY MYSELF

Wednesday, November 11, 2009


my business CORPORATE / PRODUCT GIFT want to order contact me

video

Tuesday, November 10, 2009


BASIKAL OH BASIKAL

Basikal...aku memang gila basikal. Dari zaman sekolah lagi. Masa tu.. nak beli basikal sikit punya susah.. sampai nak tebang tiang rumah pun tak dapat. Aku dulu giler basikal racing..member semua dah ada. Tiap petang dia orang kayuh..uuu bestnye. Aku hari-hari bodek abah aku..hampeh..dia suruh aku tunggu abang aku tak nak basikal dia lagi baru aku boleh ambilalih. Abang aku je yang dapat basikal itupun dia lulus SRP. Aku pun lulus gak lagi bagus dari abang aku. Oklah aku beralah je..abah aku kate adik ramai..faham-faham la..dia suruh aku guna basikal lama..ala basikal perempuan tu..tayar kecil. Bila aku masuk form 4, abang aku dah abis belajar dia pun malu nak naik basikal lagi. Dengan rasminya dia serahkan basikal kesayangannya kepada aku..bahagianya. Apa lagi perkara pertama yang aku buat tukar kaler, sebelum ni warna kuning..macam pelik lak warnanya, aku tukar kaler hitam..fuh cun abis. Apa lagi petang esoknya ajak kekawan tengok basikal aku..dia orang buat do no je. Maklum la basikal dia orang mahal barang semua alloy. Aku punya dari body sampai tayar serba-serbi besi..berat giler. Seminggu lepas tu member ajak aku pergi Ipoh naik basikal ramai-ramai..ikut jalan lama. Masa tu mana ada highway. Apa lagi..pagi-pagi sebelum subuh dah bangun..pukul 8 pagi kite orang bertolak dari Kuala Kangsar...bersambung...